3. Uluslararası Sanat, Tasarım, Moda Kongresi
Konular
ARCHITECTURE - MİMARLIK
PAINTING- RESİM
SOCIOLOGY - SOSYOLOJİ
MUSIC - MUSİKİ
SCULPTURE -HEYKEL
ECONOMY - EKONOMİ
MARKETING -PAZARLAMA
TEXTILE -TEKSTİL
JEWELLERY -TAKI
CILTURE - KÜLTÜR
HISTORY- TARİH
FASHION - GİYİM
DESIGN - TASARIM
Congress is open to all disciplines over Fashion - Art - Design
Kongre Moda & Sanat & Tasarım ve Güzel Sanatlar eksenli olmak şartıyla
tüm disiplinlere açıktır
Diğer Konular 1. Sanat -Tasarım ve Modayı Anlamak • Tarih • Kültür • Kimlik • Gelenek • Etik • Psikoloji • Sosyoloji • Felsefe • Siyaset ve ideoloji 2. Sanat -Tasarım ve Moda Çalışmak • Disiplinler ve perspektifler • Araçlar ve metodolojiler • Yeni malzemeler ve eski teknikler • El işçiliği, gelenek ve sürdürülebilirlik • Yaratıcılık ve esin kaynakları • Gelenek, teknoloji ve inovasyon • Sanat –Tasarım - Moda uygulamaları ve alternatif üretim modları 3. Sanat -Tasarım ve Modayı Sunmak ve Yaygınlaştırmak • Akımlar, ikonlar, modeller • Sanatçılar-Tasarımcılar ve Markalar • Kültür iletişimi: Sanat- Tasarım- Moda kentleri, haftaları, geceleri ve sosyal medya • Müzeler, galeriler, sergiler, sahne sunumları, magazinler • Moda, Sanat, Edebiyat, Mimarlık • Pazarlama platformları ve iletişim stratejileri (reklam, fotoğrafçılık, film, akış video, sosyal medya, bloglar vb.) • Online ortak yaratım süreci ve markalaşma • Sosyal Sorumluluk projeleri 4. Sanat -Tasarım ve Moda Eğitimi • Eski ve yeni yöntemler • Mesleki / teknik eğitim • Eğitimde yeni teknolojiler • Yaratıcılık ve girişimcilik • Öğretim ve beceri yönetimi • Eğitimde teorik ve pratik • Küresel trendler • Gelecek hedefleri ve zorluklarla başa çıkma 5. Sanat -Tasarım ve Moda Ekonomileri • Meslekler, girişimcilik ve ticaret • Dijital perakende ve tüketim (E - ve M-Ticaret) • Sürdürülebilir ve etik ticari uygulamalar • Mutluluk ekonomisi • Tüketici deneyimleri, satın alma ve tüketim uygulamaları • Dairesel ekonomi ve küresel moda endüstrisi 6. Sanat -Tasarım ve Moda İle İlgili Diğer Özgün Çalışmlar