3. Uluslararası Sanat, Tasarım, Moda Kongresi

Konular

ARCHITECTURE - MİMARLIK

PAINTING- RESİM

SOCIOLOGY - SOSYOLOJİ

MUSIC - MUSİKİ

SCULPTURE -HEYKEL

ECONOMY - EKONOMİ

MARKETING -PAZARLAMA

TEXTILE -TEKSTİL

JEWELLERY -TAKI

CILTURE - KÜLTÜR

HISTORY- TARİH

FASHION - GİYİM

DESIGN - TASARIM

Congress is open to all disciplines over Fashion - Art - Design

Kongre Moda & Sanat & Tasarım ve Güzel Sanatlar eksenli olmak şartıyla 

tüm disiplinlere açıktır

Diğer  Konular 1.    Sanat -Tasarım ve Modayı Anlamak •        Tarih •        Kültür •        Kimlik •        Gelenek •        Etik •        Psikoloji •        Sosyoloji •        Felsefe •        Siyaset ve ideoloji 2.    Sanat -Tasarım ve Moda Çalışmak •        Disiplinler ve  perspektifler •        Araçlar ve metodolojiler •        Yeni malzemeler ve eski teknikler •        El işçiliği, gelenek ve sürdürülebilirlik •        Yaratıcılık ve esin kaynakları •        Gelenek, teknoloji ve inovasyon •        Sanat –Tasarım - Moda uygulamaları ve alternatif üretim modları 3.    Sanat -Tasarım ve Modayı Sunmak ve Yaygınlaştırmak •        Akımlar, ikonlar, modeller •        Sanatçılar-Tasarımcılar ve Markalar •        Kültür iletişimi: Sanat- Tasarım- Moda kentleri, haftaları, geceleri ve sosyal medya •        Müzeler, galeriler, sergiler, sahne sunumları, magazinler •        Moda, Sanat, Edebiyat, Mimarlık •        Pazarlama platformları ve iletişim stratejileri (reklam, fotoğrafçılık, film, akış video, sosyal medya, bloglar vb.) •        Online ortak yaratım süreci ve markalaşma •        Sosyal Sorumluluk projeleri 4.    Sanat -Tasarım ve Moda Eğitimi •        Eski ve yeni yöntemler •        Mesleki / teknik eğitim •        Eğitimde yeni teknolojiler •        Yaratıcılık ve girişimcilik •        Öğretim ve beceri yönetimi •        Eğitimde teorik ve pratik •         Küresel trendler •        Gelecek hedefleri ve zorluklarla başa çıkma 5.    Sanat -Tasarım ve Moda Ekonomileri •        Meslekler, girişimcilik ve ticaret •        Dijital perakende ve tüketim (E - ve M-Ticaret) •        Sürdürülebilir ve etik ticari uygulamalar •        Mutluluk ekonomisi •        Tüketici deneyimleri, satın alma ve tüketim uygulamaları •        Dairesel ekonomi ve küresel moda endüstrisi 6.    Sanat -Tasarım ve Moda İle İlgili Diğer Özgün Çalışmlar

Benzer Videolar