Amazon, Türkiye’deki uzun vadeli planlarıyla müşteri tecrübesini artırmayı hedefliyor

AA İSTANBUL (AA) - AA muhabirine açıklamalarda bulunan Fazilet, Prime'ın 2020 Eylül'de Türkiye'deki müşterileriyle buluştuğunu ve Prime'a olan ilginin her gün daha da arttığını görmekten son derece mutlu olduklarını söyledi. Erdem, "Prime üyelerimiz yıl boyunca ve Prime Day üzere özel kampanya devirlerinde onlara sunduğumuz özel indirimler ve 'Çok Al Az Öde' üzere fırsatlardan faydalanabiliyorlar. Prime demek elbette ki sürat da demek. 650 bine yakın eseri, Prime üyelerine ortalarında tıpkı gün, sonraki gün ve pazar günü teslimat seçeneklerinin de bulunduğu, fiyatsız ve süratli kargo ile sunuyoruz. İstanbul, Kocaeli Bursa ve Ankara'da ise öğle saat 11.30'a kadar verdiğiniz siparişler tıpkı gün kapınıza teslim ediliyor. Prime Gaming ile her ay yenilenen fiyatsız oyunlarla oyunseverleri de keyifli ediyoruz." açıklamalarında bulundu. "Prime Day'e katılan satıcı oranımız yüzde 80 arttı" Erdem, Prime Day'in, KOBİ'ler için de büyük fırsatlar sunan özel bir devir olduğunu ve programın, mağazadaki satış ortaklarının satışlarının artmasında kıymetli bir rol oynadığını belirtti. Prime üyelerinin, çoklukla Prime filtresini kullanarak arama yapma eğiliminde olduğuna dikkati çeken Fazilet, "Bu nedenle örneğin Türkiye'de Amazon Lojistik kullanan bir satıcıysanız ve eserleriniz Prime etiketi ile gösteriliyorsa bunların daha fazla gösterim alması ve satışa dönüşme talihi daha da artıyor. Elbette Prime Day üzere büyük fırsat devirlerinde bunun avantajlarını ayrıyeten görüyorsunuz. 2023'e oranla bu yıl Prime Day'e katılan satıcı oranımız yüzde 80 arttı. Geçen yıl ise Amazon Lojistik kullanan KOBİ'lerin Prime Day devrindeki satışları 3 katına çıktı." formunda konuştu. Erdem, "Amazon web sitesi Eylül 2018'de faaliyete başladı. O vakitten bu yana büyümemizden ve müşterilerin ilgisinden son derece mutluyuz. Artan talep bize Türkiye'deki işimizi ölçeklendirme ve büyütme konusunda inanç verdi." sözlerini kullandı. Türkiye'de süratli ve emniyetli teslimat konusunda bir prestij oluşturduklarını tabir eden Fazilet, şunları kaydetti: "2020'de Prime lansmanı ile müşterilerimize sunduğumuz kıymeti daha da ileri bir noktaya taşıdık. Öbür tüm ülkelerde olduğu üzere Türkiye için de uzun vadeli bir stratejimiz var ve planımız müşterilerimize eksiksiz hizmet sunmaya, eser seçkimizi artırmaya ve süratli ve sağlam teslimat seçenekleri sunmaya devam etmek. Önümüzdeki birkaç yıl boyunca, müşteri tecrübesini daha da güzelleştirecek ve satış ortaklarımızın Türkiye'deki işlerini büyütmelerine yardımcı olacak projeleri uygulamaya devam edeceğiz." "İlk yıl 9 ülkede Prime Day kutlanırken bugün 24 ülkede kutlanıyor" Geçen 10 yıl boyunca bu süreci geliştirerek Prime Day'i tüm dünyada heyecanla beklenen bir kampanya haline getirdiklerine dikkati çeken Fazilet, "Öyle ki birinci yıl 9 ülkede Prime Day kutlanırken bugün 24 ülkede kutlanıyor. 2015 yılında toplamda 34,4 milyon eser siparişi verilmişken geçtiğimiz yıl Prime üyelerimiz Prime Day periyodunda 375 milyon sipariş verdi ve şirket tarihinde bir rekora imza atıldı." dedi. Erdem, Türkiye'de ise Prime Day'i bu yıl 5. sefer düzenlediklerinin altını çizerek, pek çok ülkede kampanya periyodu iki gün sürerken Türkiye'deki müşterileri için kampanya periyodunu bir hafta uzattıklarını vurguladı. Erdem, 2023'te Türkiye'nin en çok takip edilen içerik üreticileri ortasından bir takımla birlikte çalıştıklarını ve 2024'te bu takımın daha da genişlediğini belirtti. Müşterilerinin alışveriş listelerine eklediği eserlerle bu talepleri birleştirerek bu yıl en çok talep edilen indirimleri belirlediklerini söz eden Fazilet, toplanan indirim taleplerinin 1,7 milyona ulaştığını aktardı.
Muhabir: Mehmet Selçuk Güçlü
Benzer Videolar