Burada yapmış olduğumuz bu yeni bağlantı yol çalışması ile Batmanımızın ana kavşağında bulunan trafik yoğunluğuna bir çözüm üretmeyi amaçladık ve bu çerçeve içerisinde de alternatif bir güzergâh, paralel bir yol açmak suretiyle de bu ana kavşak gibi problemi hafifletmeyi amaçlıyoruz.
Ancak esas yapacağımız 40 metrelik yolla beraber 40 metrelik yolun başlangıcını, durmuş olduğumuz kavşağın hemen diğer tarafında, ana caddeye paralel şekilde uzanacak bir kavşak ve yol şeklinde çalışma yapacağız. Bu çalışmayı yaptığımız zaman ana kavşak üzerindeki trafik yoğunluğu da çok rahatlamış olacak.
Dolayısıyla da ana kavşağa gitmeye gerek kalmadan, buradan hem Gültepe hem de Tilmerç mahallelerimize gitmek isteyen vatandaşlarımız ana kavşağı rahatsız etmeden, oraya girmeye gerek kalmadan bu yolları kullanmak suretiyle, şehir içerisine girmeden ulaşım sağlamış olacaklar.
Tabi 40 metrelik yol, çözümlerimizden bir tanesi. Ancak, uzun vadeli olarak yapmamız gereken şeylerden birisi de aynı zamanda ikinci bir duble yol var. 40 metrelik yol, Batman’ı çepeçevre, tamamen kuşatacak. Birinci ring yolu birinci çember 40 metrelik yol olacak ve bu 40 metrelik yolu da biz şu anda imar planı ile beraber tamamıyla oluşturmuş durumdayız.
Yakında fiilen başlayacağız dedik ama bunun ötesinde, Batman’ın trafiğini uzun vadeli olarak rahatlatacak olan çözümümüz ikinci bir duble yol ağıyla, karayollarına ait olan duble yol ağıyla Batman’ın etrafını ikinci bir çemberle kuşatmak şeklinde olacaktır.
Bu da uzun vadeli olaraktan önümüzdeki 50 yıl perspektifiyle Batman’ın şehir trafiğinin tamamen rahatlatmış olacaktır. Şöyle ki, kuzeyden gelen trafik de, güneye giden gelen trafik, daha doğudan, batıdan gelen trafik de şehir içerisinde hiç girmeye ihtiyaç duymadan, transit yol olarak bu iki çemberi kullanmak suretiyle, şehir içerisine girmeden yollarına devam ettiği imkanlara kavuşulmuş olacaktır” dedi.
HABERLER
2 gün önceHABERLER
2 gün önceKÖŞE YAZARLARI
6 gün önceKÖŞE YAZARLARI
11 gün önceKÖŞE YAZARLARI
17 gün önce