DOLAR 32,2053 -0.22%
EURO 35,1156 -0.22%
ALTIN 2.498,171,32
BITCOIN 21581240.22808%
İzmir
33°

PARÇALI BULUTLU

20:26

AKŞAMA KALAN SÜRE

Markayı Güçlü Kılmak

ABONE OL
03/09/2020 00:53
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Ülkemizde gelişmekte olan sektörlerin markaya bağlılığı, onu salt bir prestij unsuru olarak görmenin çok daha ilerisindedir. Gelişmekte olan ekonomilerin en belirgin özelliklerinden biri olan krizlerin ortadan kalkmasını sağlayan etkenler istikrarlı büyüme ve katma değerli üretim yapabilmektir. Katma değerli üretim yapabilmek de ancak markalaştırılan ürün ve hizmetlerle mümkün olabilmektedir. Güven ve kalitenin teminatı olan markalar kriz dönemlerinde daha az zararla çıkabilmeyi sağlamaktadır. Çünkü tüketiciler markaya olan güveni her zaman birinci planda tutmaktadırlar. Sosyal sorumluluk anlayışını da içinde barındıran “marka” kavramının, kullandığımız tüm ürünler açısından ele alınması daha sağlıklı olacaktır. Aynı zamanda bir markanın, toplumun her kesiminden alıcısı olduğunu düşünerek hareket etmek gerekmektedir. Tüketicisiyle bağı güçlü olan markaların her ortam ve şartta tercih edileceği unutulmamalıdır.

HİZMET SEKTÖRÜNÜN GELİŞİMİ

Global ekonomide, iş dünyasının marka yatırımlarının artması hizmet sektörünün de gelişimine katkı sağlayacağı dikkate alınmalıdır. Hizmet sektörünü sermayesiz yapılan bir iş olarak görmemek gerekir. Bu alanda yer alan girişimci ve kurumlarımızı daha fazla büyüyüp, dünyanın her yerinde hizmet vermelerini sağlayacak desteğin kendilerine verilmesi gerekmektedir. Tüm bunlar göz önünde bulundurulduğu zaman, yaşanan gelişmeler markayla bütünleşmenin gerekliliğini göz önüne koymaktadır. İşaretten ziyade, şirketi temsil eden büyük bir değer olan markaların uzun ömürlü olabilmeleri için müşteri düşünce ve geribildirimlerini almaları kendilerini geliştirmeleri gerekmektedir. Kazanma, geliştirme ve elde tutma aşamaları boyunca her zaman müşterilerin yanında olunarak müşterinin bakış açısı öğrenilmelidir. Böylece müşterilerin yaşam biçimlerine, sosyal görünümlerine, ilgilerine dikkat edilerek markayı daha güçlü hale getirmek mümkün olacaktır. Dolayısıyla toplumla bütünleşen ve sosyal sorumlulukları ortak olan markalar her zaman farklılığı yakalayacaktır ve diğer şirketlere göre daha sağlıklı bir şekilde varlığını sürdürecektir. Aynı zamanda da olası bir kriz durumundan diğerlerine oranla en az hasarla kurtulabileceklerdir

    En az 10 karakter gerekli