İzmir, Aydın, Manisa ve Eskişehir’de mağaza ve bayilikleriyle hizmet veren Mert Optik, Türkiye genelinde yeni bayilikler oluşturmaya hazırlanıyor.
“Bayim Olur musun?” kampanyasıyla Türkiye genelinde 200’e yakın yeni bayilik vereceklerini açıklayan Mert Optik Yönetim Kurulu Üyesi Doruk Pala, “Mert Optik ismine layık olacak çalışkan, dürüst, işinin başında duracak çalışma arkadaşlarına ihtiyacımız var” dedi. Mert Optik’in marka değerinin çok yüksek olduğunu dile getiren Pala, bunun 5-6 yıl önce farkına vardıklarını vurguladı. Türkiye’ye girmek isteyen bir grupla geçmişte ortaklık görüşmeleri olduğunu hatırlatan Doruk Pala, “Bütün mal varlığımız ve mağazalarımızın yanı sıra; markamıza da bunların 2 katı kadar değer biçtiler. Anlaşma yapamadık ama markamıza biçilen değer bizi kamçıladı. Dürüstlük ilkesine bağlı kaldığımız için önemli bir pazar payına ulaştık. Şimdi de bu gücü yeni arkadaşlarımızla paylaşmaya karar verdik” diye konuştu. İki yıl içinde büyük kentlerde franchise yöntemiyle bayilik ağını genişleteceklerini açıklayan Pala, yeni bayilerinde ekonomik güçten öte teknolojiyi kavraması, işinin başında durması, çalışkan olması gibi özellikler aradıklarını söyledi. Şu an 28 mağazayla faaliyet gösterdiklerini kaydeden Doruk Pala, Aydın, Manisa ve Eskişehir’de de bayilikleri olduğunu dile getirdi.
YÜZDE 47 ARTIŞ
Gözlük sektöründe 13-14 ay yaşanan durgunluktan sonra satışlarda patlama olduğunu belirten Doruk Pala, satışların geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre yüzde 47 arttığını söyledi. Pala, “Satışların artmasında krizin etkilerinin azalmasının yanı sıra; bankalarla yaptığımız özel anlaşmalar etkili oldu. Bir tane daha fazla ürün satmak için elimizden gelen herşeyi yapıyoruz. Çok başarılı bir yıl geçiriyoruz” dedi.
ARAŞTIRMA-İNCELEME
1 gün önceBALKAN YEMEKLERİ
3 gün önceBALKAN YEMEKLERİ
3 gün önceHABERLER
5 gün önceHABERLER
10 gün önce