H.MERKEZİ/BALKAN GÜNLÜĞÜ
Keçi sütü ve süt ürünleri ile tüketicinin öncelikli tercihleri arasına giren Türer A.Ş markası Kecheese, düzenlediği tanıtım kampanyası ile sağlıklı yaz serinliğini mutfaklara taşıyor. Kecheese Keçi Sütü, Ağustos ayı sonuna kadar Migros ve Tansaşlar’da indirime girerken; yazılı-görsel ve sosyal medya üzerinden yürütülecek tanıtım kampanyası ile ‘‘Keçi sütünden yapılan ev dondurması’’nın sağlık ve lezzeti ön plana alınacak. Başta ev hanımları olmak üzere tüm anneleri hedef kitlesine alacak kampanya süresince 1 litrelik Kechesee UHT Keçi sütü, Migros ve Tansaşlar’ın Türkiye genelindeki tüm şubelerinde indirimli fiyatıyla satışa sunulacak. Keçi sütünden evde yapılacak en pratik ve lezzetli tariflerin sosyal medya üzerinden tüketici ile paylaşılacağı kampanya dahilinde, mutfaklardan gelen en yaratıcı tarif ve sunumlar ise düzenlenecek yarışmalar ile ödüllendirilecek. Kampanyanın amacını, satış odağı ile birlikte keçi sütünün bilinirliğini arttırmak şeklinde değerlendiren Kecheese Satış Müdürü Mehmet Küzün, zincir marketlerde usta aşçıların sunumuyla dondurma yapımı ve özel tadımlar gibi aktiviteler ile keçi sütünün şifasını ev yapımı dondurmalarla buluşturacaklarını söyledi. Küzün; ‘‘En sağlıklı ve hijyenik şartlarda üretip soğuk zincir ile muhafaza ettiğimiz keçi sütü farklı lezzetler ile sofralarda yerini alacak. Anadolu’nun yüzyıllardır şifa dağıtan lezzetlerinden biri olan Keçi Sütü, bu yaz 7’den 70’e lezzet tutkunlarının damaklarını dondurma lezzetiyle tatlandıracak’’ dedi.
HABERLER
4 gün önceHABERLER
4 gün önceKÖŞE YAZARLARI
7 gün önceKÖŞE YAZARLARI
12 gün önceKÖŞE YAZARLARI
18 gün önce