İzmir Enternasyonal Fuarı’nda 50 yılı aşkın süredir tüketicileri ile sıcak buluşmalar organize eden Yaşar Holding, bu yıl da Pınar ve DYO markalarının stantlarında ziyaretçilerini ağırlayacak.
Ülkemize pek çok ilki sunduğu gıda ve boya sektörlerindeki yenilikçi faaliyetlerini ziyaretçilerine aktaracak olan Yaşar Holding, fuarda tüketicilerine doğrudan tanıtım imkânı bulacak. Pınar markasıyla tüketicilerin beğenisine sunulan yeni ürünlerin tadım aktivitelerinin gerçekleştirileceği stantları ziyaret edecek olan misafirlere; beğenerek tükettikleri Pınar Çocuk Ballı Devam Sütü, Kido aromalı sütler, limonata ve meyve suları ile diğer peynir ve süt çeşitleri sunulacak. Türk boya sektörünün lider kuruluşu DYO, sektörde ilk kez GSM alt yapısını kullanarak puan ve hediye kazandırma özelliğiyle Türkiye’de bir ilk olan ve usta ile DYO arasındaki iletişimi daha da sağlamlaştıran DYOLOG Bağlılık Modelini daha geniş kitlelere tanıtacak. DYO ayrıca, pek çok renk seçeneğini bir arada sunabilmek amacıyla dış cephe boyaları için hazırlanan Bale, Jazz, Samba, Salsa ve pek çok konsepti renklerle eşleştirerek 35 farklı kombinasyonla çeşitlendirilen ve 105 renkten oluşan “DYO Renk Festivali “ kartelasını tüketicisinin beğenisine İzmir Enternasyonel Fuarı’nda da sunacak. Her yıl olduğu gibi bu yıl da fuarın minik ziyaretçilerini unutmayan Yaşar Topluluğu, onlar için de keyifli aktiviteler organize edecek. Yüz boyama aktiviteleri ve eğlenceli yarışmaların düzenleneceği Yaşar standında çocuklar, Pınar Balık Şefi ile bir araya gelerek balığın lezzetini birlikte keşfedecekler.
HABERLER
3 gün önceHABERLER
3 gün önceKÖŞE YAZARLARI
7 gün önceKÖŞE YAZARLARI
12 gün önceKÖŞE YAZARLARI
18 gün önce