EKONOMİ SERVİSİ – Cari açığı azaltmada dış ticaretin ve özellikle ihracatın her geçen dönem öneminin arttığı günümüzde nushopper.com, Türkiye’nin moda sektöründe önde gelen markaları, kadın girişimciler tarafından hayata geçen şirketler, tasarımcılar ve üreticiler başta olmak üzere tüm ekosisteme destek olma amacıyla hayata geçti.
nushopper.com, Sırbistan, Makedonya, Hırvatistan, Kosova, Slovenya, Montenegro ve Bosna Hersek’te hizmet veriyor. Bu yılın en önemli iş modellerinden birini geliştirerek Türk üreticilerin yurtdışına hızlı ve kolay açılmalarını sağlıyor, ayrıca güvenilir bir satış ortamı sunuyor. Bulunduğu ülkelerde pazar yerine erişen müşteriler kendi dillerinde ve yerel para birimlerinde alışveriş yapma konforuna sahip oluyor.
20 milyona hitap ediyor
Nushopper.com’un kurucusu Nur Alkaya, “Ortak tarihimiz ve Akdeniz ikliminin bütünleştirici etkisinden aldığımız ilhamla Türk modasını Balkanlara taşıma hedefiyle yola çıktık” dedi. Alkaya, şunları söyledi:
“Kendimizi Türk modasının yurtdışına açılan yüzü olarak görüyoruz. Başta kadın girişimciler olmak üzere markasını yurtdışı pazarına açmak isteyen iş ortaklarımızla Güneydoğu Avrupa ülkelerinde yaşayan yaklaşık 20 milyon alışveriş tutkununu biraraya getiriyoruz. Bulunduğumuz ülkelerde çeviri desteği, kolay kullanım, gümrük, ödeme sistemleri, lojistik konularında ve yerel pazarlama faaliyetlerinde deneyimli ekibimizle destek veriyoruz. Türkiye’nin ihracatına katkı sağlamak ise en büyük amacımız. Moda ağırlıklı 3 bin 500’den fazla kategoride sunduğumuz ürünlerle, yerel dil ve para birimleriyle sınır ötesi müşterilerine benzersiz bir alışveriş deneyimi sunacağımıza inanıyoruz.”
Milliyet
ARAŞTIRMA-İNCELEME
22 saat önceBALKAN YEMEKLERİ
2 gün önceBALKAN YEMEKLERİ
2 gün önceHABERLER
5 gün önceHABERLER
10 gün önce